Nem rdemes ragozni: nem nz ki rosszul! Igaz, hogy klnbz mrkk egyvelege (magyarul: koppints), de sszessgben kellemes ltvnyt nyjt. Egy kicsit (nagyon) Suzuki, egy kicsit MV Agusta s mg sorolhatnm, de nem rossz.
Galria: TesztMotor: Hyosung GT 650 S
Miutn nyugtztam magamban a fent emltetteket, rltem s - ahogy az ilyenkor lenni szokott - beindtottam. Borzasztan j a hangja! Pattogs s mly. Valsznleg annak ksznhet a csodlatos hangorkn, hogy a mi tesztgpnket sportdobbal szereltk fel. Amennyiben valaki egy GT 650-et szeretne vsrolni, felttlen szerezzen be r egy ilyen dobot. Ez ad nmi plusz tekintlyt a motornak.
Elindultam. Az els pr kilomter utn a kvetkez gondolatok villantak be: ht nem a GT 650 letem motorja. Mondhatni nem sok gpezeten ltem eddig ami ennl rosszabb. Knyelmetlen, gyengk a fkek stb. Aztn teltek a napok s a kilomterek, n meg egyre jobban megszerettem a koreai csodt. Nem tudom megmagyarzni, mirt trtnt ez gy. Taln mert hozzszoktam? Lehet. Egy biztos, ilyen mg nem trtnt rvid plyafutsom sorn.
A 650-es V2-es erforrs igen hatrozottan vgzi a dolgt. Borzasztan tudja szedni a lbt! Ami kln kiemelnk, hogy a Hyosung nem rezonl. A V2-es motorokra oly jellemz erteljes rezgs itt nem jelentkezett. 9000-es fordulatszmnl is alig rzi az ember, hogy a maximlis teljestmny hatrn van. A karburtorral tpllt sajt fejleszts 77 lers blokkal jl egyttmkdik a futmve. A dupla (olaszos) aclcs hdvz, melybe a motor tehervisel elemknt lett beszerelve nem csak jl mutat, de jl is funkcionl. Ell 41 mm belscs tmrj teleszkpvilla, htul acl zrtszelvny lengvilla, himbarendszerre szerelt, kzponti rugstag csillaptja az utak egyenetlensgeit. Nagyon jl irnythat a GT. St! Mg annl is jobban! Kveti testnk minden rezdlst.
Galria: TesztMotor: Hyosung GT 650 S
Ami negatv hatssal volt rm, az a fk. Ell 300 mm-es dupla trcsafk ktdugattys fknyergekkel, htul 230 mm-es trcsafk ktdugattys fknyereggel szolglja - azaz csak szolgln - a lassulst. Ezek a fkek nem valami hatrozottak. Igencsak bele kell markolni (s/vagy r kell taposni), hogy rezzk a hatst. zenem a koreaiaknak (ha egyltaln rdekli ket): ezen a tren mg van mit finomtani. A msik, ami nem igazn fogott meg, az a spoiler. Nem a vonalvezetse. Azzal nincs semmi baj. Ezen a terleten anyagminsgi problmk vannak. Nagyon (de nagyon) vkonykra sikerlt sszehozniuk az elemek keresztmetszett. zenem a koreaiaknak… Inkbb nem zenek semmit. Majd rjnnek maguktl.
Mszaki problmk, azalatt a pr nap alatt, amg nlam volt a GT, egyltaln nem jelentkeztek. Szmtottam r, hogy majd innen-onnan csppenni fog az olaj, de nem gy trtnt. Brhonnan is nzem, gy ltom, hogy azrt sszeraktk ezt a motor becslettel. Japn mrkkhoz nem szeretnm hasonltani, mert nagyon csnyn alul maradna a kis piros, de amennyiben mg finomtjk, fejlesztik a gyrtk, akkor komoly ellenfl vlhat belle. Hogy mennyire lesz tarts? Majd az id eldnti. |