Galria: Suzuki SV 650: japn egyszersg
Sportgp vagy naked bike? Sporttra? Szmomra nehezen meghatrozhat, hogy a Suzuki SV 650 melyik kategriba tartozik. Sokan a Yamaha Fazerhez hasonltjk, ami nem helyes, mert a kis Suzuki igencsak sportos lspozcit kvetel meg, mg a Fazeren amolyan trzs testhelyzetben (egyenes httal) tudunk motorozni. Valsznleg nem is lehet osztlyba sorolni, s pont emiatt a klncsge miatt lett olyan sikeres a japn gyr V2-ese. Az SV 650-et 1999-ta gyrtjk s mr az els vben slger lett.
Nagyon sok ismersm szeretne ilyen motort vsrolni, tbbek kztt kollgmnak, Gegnek is ez a gp az egyik kiszemeltje. Felettbb rdekelt, hogy mirt pont ez a verda az lmuk. Nekem, hogy szinte legyek - s mrt ne lennk - nem igazn tetszik a 650-es vltozat. Az SV 1000 annl inkbb! Az gp! Szinte kivtel nlkl mindenki azzal rvelt a kis japn mellett, hogy ez a motorkerkpr mindenre j. Szerintem mindenre j motor nincs. Ez egy vgelthatatlan vita.
Az az igazn hiteles teszt, ami szubjektv. Hogy ez gy legyen, az enym mellett olvashat Kev vlemnye is, aki szintn tesztelte a gpet.
Az els benyoms: lttam mr szebb motort is, de azrt a kis SV sem rossz kls tulajdonsgokkal rendelkezik. A prhuzamos ledes htslmpa nagyon tettszets. Htulrl messzirl is megismerni miatta az SV-ket. A trhls hdvz sokat enged lttatni a technikai rszletekbl, ami a klst nzve elnyt jelent. Fkppen a lapos, szles fejidom az oka, hogy szembl egy sportmotor benyomst kelti a paripa. Az egsz motorkerkprt az egyszersg jellemzi. Nincs telepakolva mregdrga alkatrszekkel, de ellenslyozza ezt 1,7 milli forintos ra.
Azt hinn az ember, hogy ez a kis V-motor nem igazn haraps. Ez gy is van. Nem haraps, de a 72 lers teljestmny ppen elg a 169 kg-os nslyhoz. Nagyon jl hz magasabb fordulatszmon is, de a rezgs amit a blokk tad a vzra, majd rm… Rettenetes! |